You're the inspiration.



Och även idag kom jag iväg på ett combat-pass trots att kroppen hellre
ville ligga i soffan. Men så skönt det känns efteråt.
Och man vet det så väl. Bara man kommer iväg så är det lugnt.



Haha fick flashbacks från i Lördags innan när jag stod i köket och lagade mat.
Precis innan vi gick ut så ställde jag mig o hetsåt potatissallad rätt ur burken
och öppnade en chipspåse för att jag var så hungrig. haha. hm.







Saknar min Caroline. Varför är inte du här med mig?!







Jag har sån ångest att jag vill kräkas. Allt blev så fel.
Vet inte vad jag ska ta ut den på. Fan fan fan.
Ville bara att allt skulle vara bra.






Får ta en dusch, en kopp te och sova tidigt, e nog bara trött. eller?



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0