Äntligen!!



Jaaaa då. Fick äntligen min antenn idag så jag kan se tv. weho.
Bor ju i ett Comhem-hus och robertboxern fungerar inte här.
Så boxer skickade en inomhusantenn utan extra kostnad. I 9 av 10 fall ska det funka.
Förvånar mig inte om jag är den som det inte funkar för.

Funkar det så lovade dom att ta bort alla kortavgifter som kommer varje halvår
och så står dom för alla månadskostnader i ett halvår framöver. Kanon ju.
Hoppas det funkar nu då!







Fick mitt parkeringskort idag med. Kostar 550kr i kvartalet. Kommer löna sig för mig som
har bilen parkerad här varje dag. Kostar 12kr timmen och 20kr dygnet annars.
Dyyyrt. Men så är det att bo i en "storstad" haha.



Nej nu kommer mamma o comp. Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0