arga lappen.





Meeeen godmorgon!

Vaknade tokpigg vid 8. Bara att gå upp.
Fixar lite nu, ska till IEKA med mamma och lillebror snart.
Blir nog lite ärenden på A6 med. Om det hinns.
Ska stressa hem för att hinna med Zumba på gymmet. Men tror dock inte att jag hinner det.
Så tråkigt. Får kanske göra gym eller body pump senare istället.
Åh jag vill zumba juuu!




Haha min pappa är såååå jobbig ibland. Han hatar när folk svär så han gnäller hela tiden
på mig för jag har en tendens att göra det lite för mycket ibland. Sen ska han alltid
rätta en om man säger fel svenska. Det heter bättre ÄN JAG och inte mig... osv.
Skit störande haha. Men det har tatt sig för nu säger jag rätt? haha.



Men sist sa han till mig för att jag säger FAN hela tiden. Ja fan.. och nej men fan.
Ja men vi gör det fan. haha. Jättecharmigt eller hur?
Och jag vet exakt vem det kommer ifrån. Geeeezza. haha. Ingen bra inverkan.
Får skylla på dig helt enkelt. hehe.





hehe. lite kul?


Nej frukost. Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0