Den där magkänslan.



Hade en jobbig magkänsla häromdagen och den finns kvar. Det är lite otäckt.
För när jag känner på mig något eller har en magkänsla så stämmer det oftast.
Och jag kan känna på mig något bara sådär, behöver inte vara att jag sett eller hört något.
Oftast stämmer det. Och Caroline har sagt mååånga gånger att jag är läskig.
Och jag kan hålla med lite där.



Men iaf. Saker man inte kan styra över kan man släppa. Det är som det är.
Och då känns det lite lättare. Testa tänk så en gång när det är lite jobbigt.
För det känns lite bättre, för en stund. Faktiskt.








Det här blev ingen bra start på morgonen. Känner inte för mycket.
Vill inte gå ut ikväll. Vill bara hem.
Men kanske blir bättre när jag kommer dit? Dricka lite vin.
Eller så blir det dumt?

Jag vet att jag inte ska dricka när jag känner såhär. När man har för mycket känslor.
Det slutar bara dumt, blir pannkaka.
Får se hur jag gör. Kanske känns bättre sen, efter lite frukost.



Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0