Everything is beautiful for me baby.



Denna dagen har inte börjat bra. Kände mig lite ostabil imorse.
Och kommer något motgång under dagen så ja då är det kört.
Just nu vill jag bara be alla fara åt h.... typ! Kul.



Vaknade 5 av att telefonen ringde. Caroline.. haha, jäkla fylle!

Sen möte på Jönköpings kommun. Vilka nötter.
Sa häromdagen på telefon att jag inte har utbildning och jobbar heltid i Eksjö.
Så jag gick därifrån utan något jobb. Får ingen tjänst utan utbildning och jag får inte jobba
som vikarie när jag jobbar 100% i Eksjö. Inte ens om jag går ner i tjänst.
Men det är ju lite upp till mig att fixa det. Tycker jag iaf.


Vill jag ha ett jobb och är redo att ge allt. Så är det ju upp till mig.
Men visst jag förstår dom. Jag har fasta tider och dom tiderna med deras kan krocka.
Så ja, innan jag gick så tyckte dom att jag skulle utbilda mig. Ehh nej tack.
Men antar att jag kommer sluta där som alla andra i min släkt.


ÅÅÅÅngrar starkt att jag inte brydde mig så värst i skolan. Men jag är ingen pluggmänniska,
aldrig varit. Jag är bättre i praktiken.
Det är nu jag förstår varför min pappa alltid tjajat på mig. Att utbildning är viktigt.
Men varken jag eller min bror har brytt oss så mycket om det.
Och sen att Komvux har tagit bort att man inte kan plugga upp G. Utan bara IG och tenta
upp dom andra betyden, vädelöst. Men visst, bra för dom som går i skolan nu.
Kanske gör att man bryr sig mer för att man vet att det inte går att göra så mycket åt det sen.

VAD VILL JAG MED MITT LIV?






Fick iaf mitt parkeringskort idag. Som jag väntat.
Har lagt i 20kr nästan varje dag sen 2 Januari. En del pengar.



Och nu sitter jag o väntar på en seg målare som skulle komma 12.
Tänkte ju gå runt sjön och laga lunch.
Att man alltid ska få vänta! Suck.






Eh. Gezza tog en bild i Lördags. Tycker han ska satsa på en
karriär som fotograf. Eller? haha.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0