Fredag med fina vänner.




I Fredags hade jag 5 tjejer hemma i Eksjö. Vi lagade kycklingsallad (såå god) med tzatsizi och
vitlöksbröd. Det var trevligt.








Jameson tog med sin lilla sötpropp till hund. Som sket inne! haha.
Katig liten sak den där.
Hon och Max kom bra överrens. Busade o lekte.
Sally däremot gillade inte henne, gjorde utfall mot henne några gånger.



Just, glömde skriva om en ganska rolig sak i Lördags.

Vi satt på bussen på väg in till Jönköping. Alla tjejer var från Tranås eller Aneby.
Men jag frågar ändå om det inte är någon annan som bor i Jönköping.
Då säger tjejen jag sitter bredvid att hon bor i  Jönköping.

Så jag frågar: Vart i Jönjöping`?
Hon svarar: På Torpa
Jag med
svarar jag! Vart på Torpa då?
Sjögatan svara hon.
Skojar du? Jag med skriker jag. haha.
Vilket nummer?
11 bor jag på!
Ah men jag med. Vilken bokstav?
B visade det sig att hon bodde på.


Men ändå. Komiskt att en tjej jag bara träffar sådär bor granne med mig.
Jobbar lite i Eksjö dessutom. Kul.



Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0