Go känsla.


Tjolahopp!


Jises vilken träningsvärk jag har idag. Kan knappt gå eller nysa. Men en är en skön känsla.
Tror jag tog i lite för mkt igår efter att inte tränat på cirkus 2 månader. illa, mycket illa.
Men Malena blev imponerad över hur stark jag var. haha och jag som tyckte jag var
skitklen mot vanligt. Men kroppen börjar väl snart påminnas.


Älskar verkligen Body pump, roligaste passet som finns.
Skulle kunna träna ihjäl mig på bara det.
Finns så sjukt bra pass på Atlantis så jag vet inte vad jag ska välja, vissa dagar
har jag bokat 2 pass för jag inte kan bestämma mig. hehe.






Blev inringd på jobb imorgon direkt efter jag går av det passet jag är på nu.
Kom på att jag hade tvätt-tid imorgon då. Haha måste varit trött när jag bokade den tiden förra veckan
för när jag skulle ner igår o avboka tiden igår eftersom jag ska jobba så såg jag att jag hade bokat fel,
hade bokat 4 Januari, vet inte hur jag tänkte riktigt?
Det har ju varit för längesen. hehe aja.. bokade ny på Torsdag.




På Torsdag ska jag hämta möbler på Mio och hämta tapeter o grejs.
För på Tisdag ska det tapetseras. Måste ju vara fint till inflyttningsfesten.




Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0