I can't get enough of you.



Jises villen träningsvärk jag har i gäddhämget idag. haha.
Men det är gooott.



Och jag blir så ledsen på hur folk beter sig. Speciellt killar.
Dom verkar tro att dom kan bete sig hur som helst.
Vem tror ni att jag är? Det var kul en gång, jag skrattade åt det, brydde mig inte.
Men andra, tredje..  nej då kunde jag inte skratta åt det längre. Gjorde ont.









Kan det bara bli kväll nu? Fint sällskap och god mat.
Eller lördag med roliga människor och vin?




Puss E




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken inspirerande blogg du har! jag har försökt gå ner i vikt i flera år och förhoppningsvis kan jag må bra i mig själv i framtiden.

keep up the good work:D

2011-01-26 @ 18:59:01
URL: http://donpiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0