Inflyttningsfest



Inflyttningsfest igår. Blev en lyckad men stökig kväll.
Folket börjare ramla in runt halv 7, då var jag halvklar men det gick.
Sen kom mer och mer. Sen var det fullt hus.


Men sån som jag alltid är när jag har förfest hemma hos mig så kan jag inte
slappna av. Sprang o plocka heeela tiden. Jonas sa tilll mig 493791 gånger att koppla av och
han tror att jag kommer få en hjärtinfarkt innan jag är 30. haha. kanske?


Fick fina presenter. Massa vin. 5 flaskor tror jag. Och en fin orkidée som passade
perfekt i vardagsrummet. Och sen en ganska speciell present av Erik, Tommy o Jonas.
Men det var kul. haha.
Tack alla!







Alla hamnade på Harrys. Som vanligt.
Men det var kul. Slutade dock mindre kul. Att det alltid ska vara något.
Är jag inte Dr Phil åt någon så är någon det åt mig. Seriöst?

Jag kan vara patetiskt, dryg, utnyttjad, falsk. Ja vad ni vill.
Så länge folk skiter i att lägga sig i mitt liv. Sånt dom inte har med att göra.
Jag gör vad jag vill. Jag klarar mig själv.
Ingen hjäper mig genom att tjata.








Fick ett gulligt mess av Andreas innan. Om det ändå vore så enkelt.
Jag önskar att det vore det. Fan!


Tappade min plånbok på vägen hem igår. Spärrade kortet direkt.
Sen fick jag reda på att Jim hittat den. Tur det. Men nu sitter jag här utan kort
i några dagar. Kul?








Vaknade tokpigg 8 imorse. Yr och utsvulten. Satte igång med disk, dammsugning
och moppning. Så nu ser lägenheten ut som den gjorde innan festen igår.
Ska tömma köket snart eftersom målaren kommer imorgon.
Får gömma dockan väl annars undar han nog vad det här är för ställe. haha.



Nej dusch sen en sväng till Friday! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0