Jönköpingsbo :)



Japp då var man på plats i Jönköping. Känns bra.
Flyttlasset gick av 10 igår. Fick hjälp av mamma och fina vänner.
Jättetacksam verkligen.


Men aj idag mår jag som en gammal tant. Har så fruktansvärt ont i hela min kropp.
Och har blåsor på hela händerna. Skönt verkligen.
Nu hoppas jag inte att jag tänker flytta på ett tag.
Men jag kallas ju inte zigenare utan vidare direkt. ha ha.



Men annars har jag fått rätt bra ordning. Fick ett ryck idag. Plockade upp allt och sorterade.
Så nu står det 2 högar. En som ska till tippen och en som ska ner till källaren.
Men det får tas på Onsdag när mamma kommer hit.
Ska även till Mio då och hämta mitt köksbord som jag beställde idag. De andra möblerna kommer
inte förens nästa Fredag.






Sådant bord fick det bli. Och sådana stolar fast i svart läder.
Kan nog bli bra.



Längtar. Så jag kan få lite ordning.
Kanske blir lite målning på Torsdag. Ska hämta ut lite färg och tapet imorgon.
Sen vore det bra om min antenn kom så jag kan få kolla på tv någon gång. jaaa a då.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0