känns bra!



Jobbar första dagen efter Jul och nyår idag. Men det känns bra.
Såg faktiskt fram emot att åka till jobbet. Bara jobbigt att vara ledig för länge.



Har börjat komma iordning i lägenheten nu.
Taket ska snart målas om av en målare. Och imorgon ska jag o Erik måla mitt vardagsrum
om allt går som det ska. Sen ska jag hitta någon som är bra på att tapetsera med.
Vill ha en snygg fondvägg i vardagsrummet.




Lilla sötnosnellie slumrade i min säng. Sen passade hon på
att kissa på min matta. Buse!



Drog med mig Erik till Mio i snöstormen igår. Var lite fundersam om bordet o stolarna
skulle gå in i min bil. Men när vi fällt sätena så gick det in precis.
Så nu står det ihopmonterat i mitt kök. Så fint så.
Jenny, Kristian och Nalle kom förbi igår o hjälpte mig.
Satte även upp lite tavlor och en spegel i hallen.



Men det känns bra det här. Börjar trivas riktigt bra faktiskt.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0