Känslan består...



Igår var en helvetesdag. Allt var skit. Ville bara dö.
Hatar den känslan.

Satt där och var sugen på allt såklart för att jag inte hade någon plånbok.
Så typiskt. Hoppas det inte tar såå lång tid för det nya kortet att komma.
Gör ju inte av med några pengar iaf och det är ju alltid positivt.






Målaren är hemma idag. Ska fixa köket, så igår plockade jag ner allt.
Suck, det var jobbigt. Men det kommer ju bli fint så det får man ta.
Vet inte vart jag ska ta vägen resten av veckan bara? För sen ska han ju ta resten av lägenheten med.
Känns inte som jag kan springa där då. Eller rättare sagt jag vill inte det?



Pappa försökte fixa stereon i Lördags. Men utan att lyckas.
Fick ett mess innan där det stod att jag skulle komma i veckan så tittar vi ut helt nya saker och slänger
ut allt det jag har hemma. Så betalar han. Något jag gillar och i min stil. Behöööövs ju inte.
Han är snäll pappa.




Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0