like candy.



Shit asså. Rensade min pärm med papper. Hittade lönepapper från caféet i Göteborg.
En månad jobbade jag 188 timmar och fick ut 11500 efter skatt. Seriöst?
Fattar inte hur jag stod ut.
Nu jobbar jag mindre och inte lika ofta och får ut 5000 till ungefär.


Då jobbade jag 9-18 Måndag till Fredag och oftast 10-16 Lördag och Söndag.
Så jobbade jag i cirkus 3 år. Inte konstigt att jag blev sjuk och inte hade något liv. nej.
Men jag är en sådan person. Vill ha mycket att göra, många bollar i luften, gillar att jobba.
Vill visa att jag är duktig. Kan inte sitta still när det finns saker att göra. Och på ett café finns
det alltid något.








Min dag har varit boooring. Har städat och rensat saker. Burit ner allt som ska
till källaren. Och kört massa skräp till tippen.
Min fina hallspegel föll i golvet med, gick i tusen bitar. typiskt.


Vid 11 imorgon ska jag och Malena till Atlantis. Sen hoppas jag att möblerna har kommit så jag kan hämta dom.
Sen ska jag vara hundvakt. Ska umgås med Sofia o Jameson med.

På Lördag blir det födelsedagsfest och utgång på Harrys. Tror jag. Är inte så jättesugen längre?



Puss Heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0