Livet handlar lite om...

...Att ge och ta känner jag.
Får jag inget så ger jag heller inget. Så är det ju.
Ger man så får man. Ger man inget så får man inget. Så funkar jag iaf.
Låter som jag pratar om sex, men nej.



Jaha ja. Bra morgon, fick en bra överraskning när jag kollade banken.
Min lön har höjts med cirkus 2000kr. Och nästa månad höjs den ytterliggare. Känns väääldigt bra. hehe.



Och har beställt en kod så jag kan låsa upp min iPhone så Habbe kan ta över den.
Hej då iPhone och Telenor. Hej X10 och Telia. Trevligt!






Suttit och gjort en partylista till Lördag med lite bra musik. Hoppas den fylls
på under kvällen. Svårt o veta vad man ska lägga till och inte.
Har kollat volka som säkert kommer och vad jag fick ihop det till så blir vi drygt 20 pers.
Kan bli fler. Men minst 20 iaf. weho.


Ska strax åka och hämta tapeter tänkte jag. Sen blir det nog ett varv runt sjön.
Så skööönt är det. jaa a då.



Malena kan inte träna idag så sitter och funderar på vilket/vilka pass jag ska köra.
Kanske body pump och body step efter det eller bara body pump och köra kondition
ute i gymmet? ehm...




Kollade en film innan läggdags igår. haha var så trött. Låg med ena ögat stängt.
Byte emellanåt. Men tillslut somnade jag ändå. haha.
Men den var sådär så gjorde inget. Lustiga filmer jag kollar på.

Ikväll ska jag se The town iaf. Kanske bättre?



Eh vad jag tjötar känner jag. Puss Hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0