När allting rasar.


Hallelåja!


Sitter hos mamma i Eksjö. Känns jättekul att jag tillbringat min första tid i Jönköping hemma
i Eksjö. hehe, men what to do.
Går iaf på mitt tredje dygnspass imorgon och efter det är jag ledig i en heeel vecka. underbart.
Då ska jag bara njuta.



På Onsdag kommer Wiberg. Han ska måla min lägenhet, sen ska vi tapetsera.
Men det får bli en annan dag.
Ska åka och välja ut tapeter efter jobb. Hoppas det finns massa fina.










Idag har jag hunnit med att jobba, promenera, fika med Geza, dammsuga
bilen och skriva på ett nytt anställningsavtal.
Börjar jobba heltid from. 1 Februari. Har jobbat 90% ett tag. Men kände att jag ville öka.
Men hoppas jag hittar mig ett jobb i Jönköping snart så jag slipper fara så mkt.



Nej nu ska jag ta ett skönt bad. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0