Projekt målning.




Ah. Somnade runt 2 inatt och självklart ska jag vakna vid 8. Så typiskt.
Jag som ville ta mig en lång sovmorgon.
Men lika bra för var tvungen att flytta bilen eftersom dom ska ha renhållning av gatan idag,
annars hade den nog varit igenplogad när jag kommit ut sen.

Igår efter jobb åkte jag direkt till Jönköping. Andreas skulle komma vid elva sa han.
Men ja han var här vid två. haha. Snabbaste killen. nja.


Åkte och hämtade ut färg och tillbehör. Väntade med tapeten för såklart hyresvärden väljer
det billigaste alternativet och det fanns tyvärr inget i min smak där. Vill ha med sammet och ja
då ligger dom runt 500-1000kr rullen. Inte vad jag vill lägga. Inte på denna lägenhet iaf.







Målningen tog lite tid. Var klara runt 1 inatt. Men var tvungna att spackla o slipa.
Sen vänta. Sen slipa igen. Och sen måla. Och sen måla igen. Och igen. Så det tog sin
lilla tid. Men fiiint blev det. Och vilken skillnad.

Färgen innan var vit. Men om man jämför med den vita som är nu så var den typ grå innan.
Usch vad snuskigt. Nej nu känns det mkt fräschare.





Ja ni ser ju skillnaden själva. hehe.


Kom in på en grannes internet igår. Så nu surfar jag jääättesnabbt. haha.
Och fick hem lite filmer. Så nu har jag uppdaterat biblioteket.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0