Slut som artist.



Igår var en bra dag. Erik hörde av sig och undarade om jag ville med till A6 en sväng.
Så dit åkte vi. Strosade, åt på ikea och satt i varsin soffa på Iems och glodde på folk.
Dom i affären trodde nog vi var knäppa. Men soffan var sååå skönt.
Ingen av oss ville riktigt hem.






Sen hem och fixa inför kvällen. Bilen till Aneby för födelsedagsfest hos Viwi ute i skogen.
Var jag och 20 tjejer till. Kände bara 3 av dom. Men alltid kul med nytt folk.
Dom flesta var 90 och 91:or så jag och Jameosn kände oss som gamla kärringar. haha.

Det bjöds på god smörgåstårta, bål och tipsrunda.


Sen åkte vi buss in till Jönköping för utgång på Harrys.
Mycket folk, men det var kul. Jag stod halva kvällen o fuldansade med en konstig kille.
Haha det var kul. Men folk måste undrat. haha.


Mat på Subway innan hemgång. Guuud vilka goda baguetter dom har.
Varför har man inte ätit där innan?


Sen var det väääldigt skönt med gångavstånd hem. Yes.








Idag har jag bara slappat. Min kropp är helt vek, bär mig inte.
Handlat lite och lagat mat. Somnade i soffan framför favoritprogrammet innan.
Så typiskt.



Men imorgon blir det andra bullar. Tror jag ska till gymmet för
lite konditionsträning på morgonen. Sen fix och don i lägenheten.
Sen Body Pump vid 17. Och hämta bilen i Aneby.






Seriöst vad är det för fel? Jag vill inte ha med dig o göra längre.



Tillbaks till soffan! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0