Som man bäddar får man ligga?



Vilken skitdag. Började med att bära ner saker till källaren. Vilken lättnad.
Sen började jag städa toan och fortsatte med köket. Jises, klockan var halv 4 när jag var klar.
Svinto är min räddare i nöden. Tar bort allt. Nu ser mina fingrar ut som russin och gör ont.

Blir så arg på folk som inte städar ordentligt vid flytt. Borde skicka räkning. Puckon asså.








Sen stirrade jag runt för att hitta parkering eftersom dom ska ha renhållning på min gata
imorgon. Eh tror jag ställde rätt nu haha. Lär ju märkas annars.


Sen blev det lite handling på iCA. Och vem stöter jag på där, om inte min gamla
granne i Eksjö. Lite roligt. Visade sig att hans kompis bor här omkring.







Nu ska jag göra toast. Blev jätteglad när jag hittade den maskinen.
Helt glömt bort den. Inte så konstigt när allt låg intryckt i ett skåp i lägeheten i Eksjö.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0