Summa summarum


Dålig på att blogga. Helgen har gått i ett, har inte riktigt haft tid.


I Fredags startade jag och Malena dagen med en promenad runt Munksjön.
Riktigt härligt, var så skönt väder.
På kvällen körde vi 30mins kondition sen ett BodyPump-pass.






Sen kom Jameson. Lagade kyckling & potatisgratäng och låg som två
utslagna hjältar i soffan.







I Lördags jobbade jag mellan 11-17. Sen blev det ut till Ingarp för
lite födelsedagsmiddag. Och det hade Lisa och Simon gjort så bra.
Maten var supergod.

Sen åkte vi in till Lisa i stan. Och så kom det lite mer folk.
En sväng på hotellet. Tror inte jag kände igen mer än 3 ansikten.
Vilka var alla människor?


Åkte hem till Jönköping sen. Så skönt att komma hem och sova hemma.
Och att jag var nykter med dessutom. Även att det känns som att jag är bakis.
Blev inte mycket sömn och det känns idag.


Retade Malena igår för att hon skulle ställa in träningspasset vi skulle köra idag.
Och det gjorde hon, men jag med. haha. Var helt slut. Tar igen det imorgon.
Skulle ta en nap tänkte jag, men så ringde Erik precis och så pratade vi i en timma ungefär.
Så det var den vilan det.






Och lille Maxis blev anfallen av en annan hund i Fredags, fick sy
7 stygn. Stackarn.



Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden skulle ju inte upp på bloggen ju

2011-01-24 @ 08:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0