Tatueringsabstinens....



Vilken latmask jag varit idag. Har inte gjort ett piss.
Har bara legat utslagen som en zombie med världens huvudvärk och frossa.
Trodde jag skulle frysa ihjäl ett tag. usch.


Skulle ställa in träningen för jag hade verkligen ingen ork.
Men var försent så var bara o traska dit. Och när jag väl kom dit så
kom aldrig ledaren. Så det blev inställt. Så irriterande.
Men Malena ringde så jag stannade och körde ett Body step-pass med henne.

Och nu mår jag jättebra helt plötsligt. konstigt?







OCH shit vad sugen jag blev på att tatuera mig nu. Har inte känt det på länge.
Men fick se en kille på tv och sen alla tjejer på gymmet som har tatueringar över hela
armarna. Åhhh så snyggt. Ge mig mer peeeeeeengar!!

Och sen kollar jag nog lite för mycket på LA ink. med. Sjukt duktiga.
Kat var på Sverigeturné för ett tag sedan. Synd man inte visste det tidigare.
Hade varit grymt att få gjord en tatuering av henne....



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0