Träning är livet.



Så underbar känsla. Mötte upp Malena på gymmet vid 11. Körde 30mins kondition.
Trodde jag skulle dö, hade blodsmak i munnen. Men efter vilken skön känsla.
Bokade in Body pump ikväll vid 19. Älskar det, så kul och samtidigt jobbigt.


Sen bokade jag in en träff med en PT nästa vecka. Så jag kan få
gå igenom träning och lägga upp ett träningsschema med fria vikter.










Sen ringde jag en tant i Jönköpings kommun som har hand om assistentområdena.
Ska träffa henne nästa vecka. Så ska jag börja som vikarie här.
Jobba 100% i Eksjö och lite här. Blir bra. Behövs mycket pengar nu.










Seeen till Mio. Blir såå arg. Skulle få mina möbler i Fredags. Ringde och ja tvbänken
har kommit MEN soffbordet är ändrat till v5.
Dom har fått det levererat 2ggr, men pgr av produktionsfel har dom varit tvungna att skicka
tillbaka det varje gång. Surt.
Vad ska jag nu ha för bort på inflyttningsfesten?!




Sen betalade jag för mkt för stolarna med. Kom jag på, så får ett tillgodokvitto.
Muppar som lurar mig på pengar, tur jag var uppmärksam.



Nej nu mat. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0