Tusen gånger om.



Hade en jättemysig kväll igår. Åt god mat och maaassa godis. Det var gott.
Satt och pratade hela tiden. Har inte träffats på så länge så det fanns mycket att ta igen.






Jobbade idag från 9-19. Gick bra. Det är roligt när det går bra.
Passade på att sola, hämta lampan på mio och lite andra ärenden när jag ändå
var i stan.





Kom hem runt åtta. Ätit 2 mackor på hela dagen. Så fruktansvärt hungrig. Men knäpp som jag är så ska
jag självklart sätta upp taklampan i köket det första jag gör. Det var inte det lättaste. Högt i tak och ingen stege.
Fick klättra på fönsterbrädan. Men ja nu sitter den där. Onödigt egentligen. Måste ner på Söndag igen eftersom målaren ska fixa taken på Måndag. hehe.



Nej nu är jag så sjukt trött så tror jag måste sova strax. Inte sovit en blund inatt.
Sen vaknat av grannar som går upp tidigt. Och sen har jag listat ut att grannen över mig har sängen på samma ställe som jag. Så imorse vaknade jag av hans alarm och vibrator. Härligt.


Ska upp tidigt och springa på IKEA halva dagen
imorgon. Så måste vara pigg.




Tog dom här bilderna när jag gick runt munken häromdagen. Mötesplatsen för ankorna.
Det är ju unte en anka lixom.. utan mååånga ankor. haha.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0