Underbart e kort.



Igår efter jobb besökte jag mamma lite. Var rädd för att åka hem för att dom varnade för ishalka.
Men var inte så halt. Det ända otäcka var att när det var 2 filer så var den ena typ
inte skottad och omkörningsfilen var helt klar. Så alla körde i omkörningsfilen, vilket bidrog till
köer.


Eriko kom förbi på fika. Haha köpte med sig halva konditoriet. Men det var gott.
Sen kollade vi på reprisen av årskrönikan. trevligt.






Vid åttatiden kom Jameson Kristian och Wiberg. Vi drack vin.
Dom hjälpte mig att koppla in stereon och fixa min boxer som jag trodde var paj.
Har tom. gått o beställt en ny. aah hopplös.
Dom tyckter det är dags att jag skaffar mig en ordentlig karl som kan fixa sånt där till mig. haha.


Vi skulle ut. Men tiden tickade på så vi sket i det och åkte till Max och åt istället.
Guuud så gott det var. Hade inte ätit på hela dagen.. fanns lixom inte tid. Jo 3 kakor då
som Erik hade med sig. haha.





Wiberg gillar o doppa (dippa) haha!



Nu ska jag bege mig till Eksjö igen. För jobb från Söndag till Onsdag. weho.
Sen är jag ledig en heeel vecka. underbart.


På Onsdag kommer Wiberg o ska tapetsera. Ska fixa saker tills dess.
Blir nog bra.



Puss EUnde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0