Veckan


Men när jag känner att allt är piss så finns det ändå en liten
glimt av ljus. Något som lättar lite.
Och det är att hela denna vecka är full av planer.


Imorgon ska jag hämta tapeter och mer färg.
Sen kommer snälla Micke som ska tapetsera och hjälpa mig sätta upp lite hyllor och sånt.
Shit måste spackla och slipa idag kom jag på. Får inte glömmas.
Nehe, nu fick jag besked om att målaren ska börja måla på Måndag så
jag får inte tapetsera. Trist.








På Onsdag ska jag träffa en PT och sen på kvällen får jag finbesök.
Laga god mat och mysa.







På Torsdag jobbar jag 9-19. Och löönen, den är efterlängtad.
Ska hinna storhandla och sola när jag ändå är i Eksjö.

Hoppas lampjäklen har kommit med så jag kan svänga förbi Mio när jag
ändå åker förbi.






På Fredag kommer Mamma och lillebror på dagen.
Vi ska till IKEA och A6.
Sen kommer pappa, han ska kolla på stereon, vad det kan vara för fel.


Sen Lördag ska jag strosa på stan och se om man kan hitta ngt att ha på sig
för på kvällen ska jag ju ha inflyttningsfest. Weho, jag längtar så.
Ska bli skitkul!



Och mitt under allt har jag planerat in träningspass. Morgon eller kväll.
Sen lite promenader med. Skönt att få rensa huvudet lite.
Även om det inte är superroliga saker så hjälper det ändå lite att ha saker
inplanerade. Känns lite roligare då.


Sen är jag trött på patetiska människor med. Ville bara säga det. haha.


Puss Heeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0