vinna på lotto


Vissa människor har tur när det gäller spel. Själv har jag aldrig haft det. Eller jo, jag är grym
på att spela på hästar. Min pappa är runt på trav överallt och spelar ofta.
Jag var med en gång i Kalmar. När jag spelar så spelar jag på söta hästar och dom som
har coola namn. Och tro det eller ej, men det går hem.




Jag ville spela på en Fux som hade ett namn som en kille jag dejtade en gång hette
(mesigt jag vet) Men pappa la av ett asgarv när jag nämnde detta för den hästen var
ingen högoddsare direkt. Så jag skämdes och valde en annan.
Vem fan tror ni vann? Jo hästen jag ville spela på som pappa asgarvade åt.
Vad ARG jag var. Jag hade vunnit SÅÅÅ mycket pengar. Pappas fel.
Att han mådde dåligt sen... haha!










En killkompis spelar mycket. Häromdagen vann han och en vän ungefär 175 000 tillsammans
och i förrgår vann han 17 000 till. Seriöst. Vilken turgubbe.


Jag hade gärna vunnit en peng. Finns mycket man vill ha och behöver.
Men pengarna räcker inte till. Jag är en sådan person som vill ha allt på en gång.
Kan inte vänta och ta en sak i taget. Men jag måste. Tyvärr.
Jag vill ju att min lägenhet ska vara fin på en gång. Och bjuda hem alla mina
vänner. Men det funkar inte så. Inte när det gäller något.










Shit. Brun jag var på den bilden. Åh sommar!!


Jag och Sofia har iaf bestämt att vi ska ta en heldag på Ica här vid mig.
Jises, var där i Söndags o handlade. Var rena marknaden. haha.
Mucho snygga killar. På ICA lixom?
Jaja, hemma i Eksjö träffar man ju bara folk man känner.
Hehe, detta är kul. Nu ska jag hitta mannen i mitt liv. eller?
Jag har egentligen hittat honom. Bara att han inte vet om det än. eh haha. sant faktskt.







För övrigt är jag döförkyld. Haft ont/kli i halsen sen i Måndags.
Nu har det övergått i snuva och sånt trams.
Elementen funkar inte i alla rum, så är svinkallt. Kan påverka lite kanske?



Hyresvärden ska komma på Fredag och fixa. Bla, elementen, uttag i taket i köket
och elen i hallen som inte funkar?!
Upptäckte idag att det bara finns TVÅ uttag i hela lägenheten. Och dom
är under fönstret i själva rummet. Ingen på toan, hallen eller köket.
Ja jag bor ju i ett hus från -36 så vad begär jag?




Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0