blixtrar och dunder.

 

Idag kom mamma och dom hem från en liten husvagnssemester.
Men bara för att gå på bröllop sen åker dom nog iväg igen.
Jag vill också campa. Men dags för mig att börja jobba nästa vecka, så blir inget med det.
It sucks.

 



Och sötaste Lajkisen. Saknat henne massor. Och växt har hon gjort
på bara 5 dagar. Hade inte gjort ngt om hon var mer gosig, bitas vill hon helst göra.




Blev så underbart väder under dagen så vi satt ute på altanen, sen
grillade vi lax. Gottit.




Åt smarrig efterrätt. Inte världens nyttigaste kanske men vad gör det om hundra år? :)


Ska snart krypa ner tänkte jag. Är dödstrött efter åskovädret inatt.
Hann inte somna innan det började. Zzzz...


Tänker lite extra på Line och Julia som är i Oslo nu.
Line vet jag är ok, men Julia får jag inte tag på. Tror hon är ok med.
Men klart man blir orolig när det händer sån skit och när ens vänner är i närheten med.



Puss och Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0