Brännemon och smoothie.





Blev en tur i bränemon. Tog det grönvita spåret som är på 7,5km.
Men sprang inte som jag först tänkte. Utan började lugnt med att
varva mellan jogging och powerwalk, men blev väl mest jogging mot slutet.
Jobbigt att gå, spirnga e lättare. hehe...






Tjatade så om att få en shaker så jag kunde göra smoothies. Fick en julen för 1,5 år sedan.
Tror ni jag använt den? nää!

Men idag invigdes den. Gjorde världens godaste smoothie. mm så gott.
Kommer definitivt bli mer. Och så bra till frukost om man som jag har svårt för frukost tidigt
på morgonen. Känner mig som en kossa, som tuggar tuggar tuggar...






Åh imorgon åker Lisa. Sakna!!!!


Nu ska jag gosa ner mig i soffan.


Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0