dra på trissor.



Goooodmorgon!
Sovit gott?
Det har inte jag. Hunden har skällt halva natten, en harkrank har stört mig. Jaa...
Men vad gör det om hundra år?





Träffade Jameson igår. Lagade pizza tills hon kom. Det var gott.
Men innan dess hade vi Lajktajakt. Trodde hon rymt tidigare under dagen men hittade henne tillslut,
fick så ont i magen. Sen rymde hon på riktigt. Jäkla hund. hittat ett hål i staketet någonstans.
Men hittade henne hos ett par längre ner på gatan efter en stund. Tur det.
Jag som tyckte jag hade sån bra uppsikt, men tydligen inte.... aja!










Hundarna stimmade som bara den. Var helt färdiga sen.
Lajka sov gott i soffan ända till 10 imorse. Eller var uppe en vända vid halv 8 o tog en
morgonrunda med henne.



Och dra på trissor. Ställde mig på vågen. Snart nere där jag stod innan.
One more to go. Eller 2kg om jag ska vara riktigt nöjd. hehe. Men då väger jag mindre än innan.
Fråga mig inte vad jag gjorde för det vet jag inte? Promenaderna kanske?!



Nu frukost. Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0