Födelsedag

 



En helg har passerat och jag har hunnit bli 25 och haft min 25 årsfest.
Men det är inget jag tänker skriva om nu. Alldeles för trött.
Drack och dansade till cirkus 4 imorse, tror aldrig jag gick o la mig ens?


Iaf jag visar lite presenter jag fått under helgen.




Lite pengar är alltid bra?
Eller jag menar väldigt bra och alltid varm välkommet? haha javisst.



 

Fick lite fina blommor. Jag köper sällan blommor så det är bra
när jag får det i present istället. För det är ju fint egetligen.
Ser ju mer hemtrevligt ut. Men allt grönt jag rör vid dör, tyvärr.






Fick lite fin champagne och några flaskor vin.
Också alltid trevligt. Vin är gott.
Och presentkort på HM. Alla vet ju hur mycket jag älskar o shoppa?
Så det kan ju inte bli mycket bättre.


 

Och sist men inte minst min kära soda streamer. Underbart.
Kolsyrat vatten är ju livets dryck. Så är det minsann.
2 fina skålar och en byggare bob låda till mina verktyg.


Och lite annat småtjafs som jag inte fick med på bild.
Men är mycket nöjd med presenterna.
Tack alla!



Puss Fogel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0