invalido.



Ok idag känns det bättre. Men långt ifrån bra.
I Torsdags var ett helvete. Kom knappt hem från ICA, fick stanna 17gr på vägen hem.
Hemma började jag lipa för jag kunde inte ta av mig skon.
Kom inte upp från soffan. Skrek av smärta när jag gjorde en viss rörelse.
Inte av mig själv utan kroppen skrek. Och då gör det ont vill jag lova.

Och apoteket hade slut på medicin. Hur fan kan det hända? Det får inte hända.
Kan beställa hem. BESTÄLLA HEM?!?! Jag måste ha det nuuu!!!
Löste sig sen. Men blev inga mer promenader för mig denna vecka.





Nej nog om lip.
Ska snart bege mig hem till kvarnarp.
Ska vara chaufför och hundvakt ikväll/inatt.
Hoppas jag får lite sällskap så jag slipper sitta där själv.
Men det vet jag att jag får. Ska laga god mat med.


Vart är solen och dom 25graderna dom lovade idag? hm.



Puss Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0