mysstund


Goooderafton.

Har ju varit nellievakt idag. Så mys. Varit uppe hos mamma och suttit i solen och ätit
god lunch.
Skönt för både mig o vovven att inte sitta i en varm lägenhet.







Drömde inatt att jag skulle tatuera in en liiiiten text på sidan precis under bröstet.
När den var klar så hade jag en text på hela vänstersidan av magen och under
texten hade hon gjort en tjock rand. Hade visst varit otydlig med vilken storlek jag ville ha på texten.
Herregud vad dåligt jag mådde.
Tur det bara var en dröm. Men vilket tatueringssug jag fick.. hm.!


Imorgon är det jobb efter drygt 5 veckor. Men har konstigt nog ingen ånstest.
Men är väl för att jag har massa roliga saker att vänta mig. Då känns alt lättare.



Puss Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0