Shoppa e lycka.


Åkte till A6 med Lajsa direkt efter jobbet imorse.
Blev lite inhandling till hemmet, festen och mig själv såklart ;)
Sprang runt från 11 till 16. Gissa om jag var trött sen. Trodde aldrig jag skulle
säga det, men ville inte se en affär till när vi var påväg hem. hehe.







Vet inte om det syns så bra på bilden. Men fanns en minitoa inne i skötrummet
på IKEA. haha. (Kissade inte i den)





Blev tidig lunch på Dragon och sen en fika på Espresso house.
Var tvungen att ta scones med marmelad och philadelphiaost.
Jag o Line åt alltid det på stationen i Göteborg. Men var godare där faktiskt.





Lisa lyxade till det med en god paj.





Blev en del påsar vid dagens slut. Även från ikea och öb.
Handlat klart det mesta till festen och förberedelserna är i full gång.
Det är dyrt att ha fest. Mycket som ska handlas om
man inte tänker på. Men det är det helt klart värt.


Längar som tusan till Lördag nu. Weeei!


Puss Kram E

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0