Stugfest a la Jameson



Jaaa då var det Lördag och en dag närmre flytt. weho.
Vädret ser en aaaning ostadigt ut. Ska åska o regna under dagen. Tråkigt.
Hade hoppats på lite sol eftersom vi ska vara ute i en stuga ikväll.

Och hör o häpna men Fogelbergskan ska dricka alkoholfritt ikväll.
Är intr ett dugg sugen på sprit efter min kräkbakfylla förra helgen. urk.








En bild från förra årets stugfest. Rödhårg och smalare (?!)
Vad hände lixom? Jag har inte gjort något annorlunda än annars. Börjar väl helt enkelt
bli gammal. Jävla våghelvete, varför ska sånt finnas? Bara onödigt.
Det känns inte på mig, men bara den där vidriga siffran som satt sig fast i hjärnan på mig
gör mig galen. promenad, inget godis, promenad, inget godis. blir galen!!!
Skit samma.





Kvällen kommer defenitivt inte bli desamma utan Line.
Meeen får göra det bästa av situationen. Kommer bli en bra kväll ändå.










Nej nu ska jag fixa och se fram emot en trevlig kväll med
fina vänner.
Ha en bra Lördag alla!



Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0