Trevlig stund med vänner.

 

Idag fick jag fikagäster. Linda med Alice, Maria, Jameson och Emmi med Lowisen.
Det var full fart hela tiden. Var trevligt.
Pratade massa gamla roliga minnen. Det var ju trots allt alltid vi som
gjorde allt ihop. Åkte iväg, festade, mös, allt. Nu är vi vuxna och andra tider.
Men sjukt vad man längtar tillbaka till den tiden. Saknar det.

 

 



Fick en jättefin inflyttningsblomma.




Lowa tog mig i handen och sa att kom så ska jag visa en sak.
Sen gjorde hon en kullerbytta mitt på det hårda golvet i köket. haha så söt.



 



Lowa tyckte det var jätteroligt med mina kläder och skor.
Tog dom högsta av dom alla med. Djävulsskorna som jag kallar dom. haha.





Söta Alice var på upptäcktsfärd.





Jag och Lowa. Här har hon också hittat ett par utav mina skor.






Maria med fina magen.

 

 

 




Passar på o utnyttja dom små Jameson!
Men hon var inte ledsen för det sötnosen.


Puss Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0