Trivs som fisken i vattnet.



Här har det visst gått några dagar sen sist. Men har väl inte riktigt haft tiden att
sitta vid datorn. Kollar lite och uppdaterar en del genom iphonen bara.

Flytt i Måndags. Gick kanon. Men farao vad grejer. Hade träningsvärk i varenda del
av kroppen dagen efter. Men ja nu är jag på plats och allt är uppe och
allt som ska slängas är slängt.

Jag trivs. Känns lyxigt med 2 rum och ett stort kök. Jag gillart.
Bara lite persienner och gardiner som ska på plats. En fiiin insyn.
Vet inte riktigt hur jag alltid lyckas skaffa lägenheter med stooora fönster och bra insyn?!


'


Tog en grilltallrik och ett glas rött med Lisa och Sofie på salt innan.
Var gott och trevligt.





Sen gick vi hem till Lajsa en sväng. Rebecka och Gustav kom en sväng.
Satt på ballen, drack vin och lyssnade på Gustav när han spelade typ gitarr?! haha.










Kollade den fina lilarosa himlen från taket. Fin utsikt.






Emilia verkar kunna sova i dom flesta positionerna? Ser sådär skönt ut. hehe.



Nuuu ska jag sova. Är dödens. Första natten i lägenheten var sådär.
Vrider och vänder på sig. Inatt kommer jag somna som en stock.


Puss Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0