För vi dansar och du har så mjuka läppar.



Okej imorse kom jag på att jag har kvar min gamla hpdator som jag hade innan
jag köptde macen. Så nu sitter jag här med den. Funkar utmärkt förutom att den låter som 10 flygplan.
Lägger in alla bilder från iphonen, tar tiiid, var visst 1226 bilder på den. en del...

Och vad har hänt sen sist?






Träffat Moa och lilla Ella. Helt underbart vad go hon är.
Ville sitta i mitt knä hela tiden. Och det fick hon ju såklart.
Skulle läsa tidningen och kom med alla hennes leksaksgubbar
till mig. Så goooo. Längtar faktiskt tills man själv får en liten plutt någon dag.






Varit på tjejmiddag med Moa och gänget från gymnasiet. Så kul att träffa alla igen.
Typ ingen av dom som bor här. Kul o höra vad som har hänt sen sist och vad som sysslar med.






Varit i Göteborg över en natt. Grillat druckit cosmopolitan och
gett en kort sammanfattning av mitt liv.
Körde första gången i Göteborg. Ingen fara alls, bara kul. Älskar att köra bil där det
händer lite.





Träffade världens gosekisse. Såå söt.




Mamma och moster.


Igår var jag en sväng på Jockes fest. Åt lite mat och lämnade liten present.
Sen mötte jag upp Eriko. Åt massa gott, diskuterade livet och tittade bra film.
Han plöjde en stor förpackning av toffifee själv. Inte konstigt han hade halsbränna sen.
Men faaaarligt goda är dom.


Nej ta tag i dagen kanske?
Lajsa kom hem igår. Ska träffa sen. Saknat myyyycke.


Puss Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0