Vin vänner och diggiloo.






Igår var en bra kväll. Lite vin på innegården med fina vännerna.
Vidare till Diggiloo. Kom väl precis i slutet, men lite fick vi se o höra iaf.
Satt väl mest i öltälten och drack massa onödiga cider.










När öltälten stängde gick vi vidare till hotellet. Mamma och Ulrika hängde på.
Byggt färdigt där inne nu. Fint faktiskt, behövdes en uppfräschare.
Drack redbull jäger och fick assistera flickvän åt en killkompis som hade en finne i röven. haha.





Efter hotellet försvann alla som vanligt. Och där stod jag?
Aja, tvingade med mig Julias Danne till Knekten. jag var ju utsvulten. eller ja nästan iaf.
Vräkte i mig en hel kebabtallrik, medans han satt o titta på. Kände mig inte alls
som en tjockis. nejdå.
Fick höra av en kille att jag har världens snyggaste ben med ( dessutom av en kille jag alltid tyckt såg bra ut, då blir man ju glad?! :) ) . man tackar ja.






Puss Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0