day day.. what can i say.


Weeehoo. Vissa människor är bara sååå barnsliga.
Men men jag har mina vänner och dom tycker om mig för den jag är.
Tycker inte folk om mig så behöver dom inte umgås med mig. Tvingar dom inte.
Jag klarar mig.






Sovit skitdåligt inatt. La mig alldeles försent. Fastnade i musikens värld.
Vaknat somnat om vaknat somnat om osv. Katten låg bredvid och snarkade som om
hon vore ett lejon.


Ska äta min frukost. Sen låta maten smälta så jag kan bege mig ut på en lång jäääkla
powerwalk. Ska gå som aldrig förr. Och sen göra mina dagliga 200 situps.
Jises jobbigt, men samtidigt gött. hehe.

2 veckor tills jag får min lägenhet. Som jag för övrigt inte skrivit på något kontrakt
för. Äntigen en tvåa. Ska bli undebart.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0