examensfest i Stensjön



I Lördags var jag på examen i Stensjön hos Malena. Var trevligt.
God mat och dricka. Blev nog lite väl rund om fötterna där ett tag. haha.
Line sa att jag nog var lite jobbig? hm aja. sorry?

Åkte till Jönköping mot kvällen. Häntad upp Line på kvällen.
Förfestade hos Kristian. Kul, körde ett spel som är ungefär som alias.
Riktigt roligt spel, man blir helt galen.





Vidare till Karlssons. Mötte upp Friday min vän.
La mig på knäna mitt framför en taxichaufför på vägen dit med. aj aj, hade 2 knäskålar
på höger ben dagen efter. haha.






Jim skulle kissa Line på vägen. haha. Tog ett tag innan jag fick till ett bra kort.
Har en del. Värdelösa som ni ser?





Men var en kul kväll på Karlssons. Men Malena och dom andra försvann.
Vet inte ens om dom gick in? hm..

Lite efterfest hos Frida. Sov inte många timmar den natten.
Blev frukost på donken och tidig hemfärd.
Var riktigt trött, somnade vart jag än satte mig. Känner mig fortfarande
inte utvilad.?




Puss Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0