första semesterdagen...



Första riktiga semesterdagen igår. Och vilket väder jag vaknade upp
till. Kunde inte bli bättre.
Fortfarande helt groggy sen lördagens äventyr och inte en matbit i magen sen
Lördagskvällen. haha. Men efter lite snabba kolhydrater så piggade jag på mig ganska snabbt och åkte ner till Rolandsdamm med Lisa och Jameson.





Var riktigt varmt i solen. Stekte gott.
Tog årets första dopp med. Sviiinkallt men det behövdes om man skulle
orka med att ligga i den värmen. phjuu.





På kvällen tog Kristian en titt på min bil.
Provkörde, hissade upp den, kollade bromsarna och däcken.
Men han tyckte allt lät och var normalt. Skönt det.



Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0