"jag får paniiiiik"





Tog bilen ut till pappa med Lajsa imorse.
Legat vid vattnet och gottat oss hela dagen. Jameson med hund kom lite senare med.





Tog lite kärringdopp till en början. Men blev jobbigt.
Så vi hoppade i. Eller Lisa o Jameson var uppe lika fort som i. haha.




Jenny hann inte mer än att hoppa i så fick hon panik. Skrämde nog upp henne med gäddor under bryggan. haha.
"Jag får paaaaaanik" skrek hon och for mot bryggan, bara det att hon kom inte upp,
haha, bikinin satt nedanför magen. haha. vad jag skratta.
Fick inte luft, kunde knappt hålla mig ovanför ytan. tjöt som ett barn.






Lisa som stod bredvid fick med en del på bild. Men mja, resten är för
privat. haha.


Avslutade kvällen med en mils powerwalk. Svettigt efter en dag i solen.
Nu väntar jag på daddy att han ska bli klar med alla hans sysslor så vi kan
kvällsbada.



Puss Hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0