Jordgubbar och rödvin.



Oj alltså. Jag är fortfarande sjuuukt trött sen helgen.
Känns som jag glömde hjärnan någonstans med. Allt är bara virrigt.
Inte lätt.

Idag vaknade jag iaf upp hos mamma. Var lite vaktis åt sötisen Lajka.
Helt underbar den lilla krabaten. Och hickar gör hon varje gång hon ätit.
Så sött. haha.





Lisa har semster och jag kände för att göra något så vi tog lilla pärlan
till Jönköping och A6. Kanske lika bra vi flyttar in där? Blivit ganska ofta nu.
Fick med oss lite fynd hem och någon dunk spolarvätska från rusta.
Vatten eller inte, men bra är den iaf?






När jag kommit tillbaka till Stensjön igen så blev det en runda över skärsboda.
Även lite styrketräning hemma. Har man inget gymkort så får man göra det bästa av
situationen. Pappa har en gammal men bra träningsbok där man får tips om hur man kan
träna hela kroppen med bara ett band.






Efter sommaren blir det andra grejer. Då ska gymkort införskaffas och
kort på olssons hus så jag kan varva gymträning med pass som bodypump
och step up. Japp så ska det bli.


Nu äter jag jordgubbar och dricker vin med farmor.
Jordgubbar är bra och ett glas rödvin om dagen är nyttigt har jag hört. haha.


Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0