Lev dina dagar.



Igår var jag lika seg som vädret. Sov till elva ungefär.
Händer inte ofta? Åt frukost halv ett. haha.

Sen var jag så rastlös så farmor o jag spelade lite kort, sen
satte vi igång o bakade drömmar. mm så gott.





Farmor plockade fram den nyyyya kokboken.
Ett under att den håller. hhaa.







Sen kör hon med en stenåldersvåg. hehe, men den är fin tycker jag.
Här hänger man inte med i utveckligen av tekniska prylar inte.




Titta så fina dom blev. Och goda med.
Men guuud vad socker. haha. usch.


På kvällen åt vi middag hos farbror. Sen fick jag nattbesök.
Pratade i sömnen gjorde jag visst. Men det var jag inte ensam om
kan jag säga. haha.


Puss Hej hopp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0