lugna gatan.




Vilken tråkig helg jag haft. Eller tråkig o tråkig, men lugn som bara den.
Men känns väl rätt skönt med tanke på att det blivit ganska mycket fest nu och
kommer bli. Nu när det snart är semester. weho.

I Fredags var jag hemma i Kvarnarp. Grillade och drack vin med mamma och mormor.
Var riktigt mysigt.






I Lördags hände inte mycket. När jag kom hem till Stensjön
så tog jag en mils powerwalk. Gick en ny väg för det blir lätt att man
tröttnar. Men det kändes bra. Men gick liiite segt i slutet, svårt att hålla samma
tempo hela vägen. 5km är lätt, men 5km till på det.





På kvällen tog jag en sväng hem till Julia.
Sen kom Sofi och hennes vän Anki.
Drack vin och satt o pratatde långt in på natten.
(jag drack inget, haha)


Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0