Marmarias Turkiet




Turkiet var underbart. Fint väder och varmt förutom dom 2 sista dagarna. Då blev jag
grinig. Jag ville ju pressa det sista. Men men... Ska vara glad att det var så bra som det
var. Ändå lite osäkert med vädret då.

Blev mkt god mat, shopping och vin. Tog en båttur över en dag. Stannade på många fina
ställen och sist på en marknad för lite shopping.





Hotellet låg mitt vid stranden. Ett steg ut så var man på den. Och runt om låg alla klubbar.
Så på nätterna var det öronproppar som gällde om man ville sova. Annars lät det som man hade en stereo
vid örat. Så mkt sömn fick man inte den vecka. Men vad gör det när man kan sova på stranden? ;)







Turkarna är ju roliga och jobbiga?! Alla ska bjuda in en till sin restaurang eller affär.
Har djur för att locka till sig kunder. Ska gifta bort en eller sälja för kameler eller
ingå när man köper en väska? Moster och comp. kom på en bra idé nämlugen att jag skule
gå först in i alla affärer eftersom alla gillade mig, då skulle jag få ner priserna ordentligt.
Inte så kul tyckte jag? hehe.

En kväll räckte det för mig. Skrev: Rör mig inte!!! fast på engelska då.
Fick till svars att jag inte behöver röra och kolla hans kläder då. Fine så gick jag.
haha. Där gick det över gränsen. Hatar när folk håller på ocg speciellt ska röra vid mig.
Alla mina närmsta vet att man inte får röra hur som helst vid mig. haha.





Blev dålig dom 2 sista dagarna. Första dagen jag och kusin efter en snabb äckellunch
på Donken. Kommer aldrig mer kunna äta där. Tur att det inte är så gott då. haha.
Andra dagen var det min krångelmage. Kul för mig att det var dom 2 dagarna vi åt på
finare och dyrare restauranger. yey. Två tuggor båda dagarna.

Magen fortfarande dum. Ska till läkaren snart. Orkar inte mer nu. dumma dumma.



Bra vecka iaf. Nu jobbar jag 4 pass sen efterlängtad semester. underbart.


Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0