Old pics.


Farmor plockade fram en låda med massa gamla kort
som vi kollade på igår. Väldans roligt faktiskt.
Här kommer några av dom...






Min fina farmor som dom för övrigt tycker att jag är lik. Om det nu kan stämma?







Jag och mamma på Holmen. Diggar mammas friss där, speciellt färgen, not.
Herregud. haha.





Åh sötaste lillebror. Han måste varit den sötaste ungen när han var liten.
Man vill bara pussa sönder honom när man ser korten.





Jag och Farmor :)






Jag, Mamma och lillebror.






Såhär snygg vill jag med vara i kroppen när jag blir äldre
och har fött två barn.







Jag var en glad liten knubbis när jag var liten. haha.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0