semester baby ;)


Jomenvisst nu har jag semester.
Eller egentligen börjar den inte förens nästa Måndag, men jobbade min sista dag idag
så vi säger att jag har semster nu. hehe.
Nu jäklar ska jag iväg på äventyr.


Startar dagen med besök hos doktorn. Att man ALLTID ska få vänta.
Hade tid 10 fick komma in typ halv evla. värdelöst. Bara för att dom skulle få fika innan.
muppar.





Sen raka vägen hem till mamma för att vara hundvakt åt Lajka. Blir bara större för varje
gång man ser henne. Åh vad jag tycker om henne. Kan inte låta bli o pussa på henne. haha.
Segt när dom sagt att vädret ska bli fint men är kasst. Vad kan man hitta på när man
har en liten valp lixom?
Meeen, har skickat med mamma en liten eller ja ganska stor spritbeställning så är absolut värt det. hehe.


Gav henne en liten utmaning jag sett på ett hundprogram.





En toarulle, lite tejp och lite hundgodis. haha känner mig som
farbror frej, om ni nu minns han?
Lägger i godis i rullen o tejpar igen.
En lite intelligensövning.




Och gissa om hon fattade. Tog rullen på en gång och gick omkring som en
vilsen höna. Ville hitta en plats där hon kunde vara ifred.
Gick o gömde mig sen när jag titta fram hade hon hittat en plats bakom gallret.






Hon kämpa o kämpa.





Och efter en stund fick hon tillslut ut godisarna. Sååå duktig.
Tänk att man kan känna så mkt kärlek för en liten hund.
Helt ofattbart vad jag tycker om den lilla skiten, som inte kommer
vara en liten skit så länge till.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0