sommar och sol.


Igår gick jag upp tidigt tidigt halv 7 rättare sagt för att göra en sak.
Efter blev det frukost på princess med Lajsa.
Lagom trötta. Vaknade 4 på morgonen av att gardinen åkte upp med en jäkla smäll,
trodde fasen någon bombade huset. haha nej kanske inte riktigt då.




Sen lite jobb mellan 9 och 19. Sen hade jag mys med mamma en stund innan jag gick över till
Patrick och pratade lite skit. Han bor mitt över mamma, men ska flytta om typ en vecka.
Har planerat en spritresa till tyskland snart. helst innan min fest så jag kan köpa på mig lite till den.


 




Sen tog jag en powerwalk runt kvarnarpssjön och deckade skönt i sängen när jag kom hem.



Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0