sommarvärme.




Vilken ångest jag fick idag när jag insåg att jag inte rört på mig på ungefär 2 veckor.
Så jag tog en powerwalk i Skärsboda. Fy farao säger jag bara. Så kvavt att jag knappt kunde andas
ordentligt. Lite styrka när jag kom hem. nej nu får det bli skärpning.
Känns som sommaren är en ganska bra ursäkt för att inte träna. men nej, blir trött på mig själv.
Man ska träna som vanligt då med. faktiskt.


Invigde mina nya träningsshorts från Hm. Supersköna. Tights är äckligt i denna värme.
Annars tycker jag det är kanon.






Nu får det bli lite snabb mellanmål. Ska in till Eksjö vid 18 för att fira Sussi.
Blir middag på Keskins med tjejerna.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0