Sussis födelsedag :)





I Onsdags fylle Sussi 24 och det firade hon med mat och öl på Keskins med
alla oss vänner. Det var trevligt förutom några missar från personalens sida men
det gottgjordes så det var lugnt sen. Lite gratis dricka och så.





Ju mer klockan blev desto mer folk trillade in. Är ju Onsdagsklubben där nu
varje Onsdag. Och det verkar gå bra, alltid varit knökat med folk när jag åkt förbi.
Men den kvällen åkte jag hem skapligt eftersom jobb väntade tidigt på Torsdagen.







Patrick mobbade mig lite för min egobild jag tagit och lagt upp på face.
Läppglans och put med läpparna. haha. Så han ville också ta en. hett. eller? ;)





Hoppas du hade en trevlig kväll Sussi :)


Pussel och Kräm E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0